About Me

My photo
salam ukhwah..salam 1 malaysia..hmmm...graduan ipta yg lebih cenderung di dalam bidang penulisan dan komunikasi.....ana adalah seorang hamba Allah...yang masih mencari identiti diri...suka berkongsi pendapat dengan sesiApa saja yang sudi bersahabat dan berkongsi cerita dengan ana...namun begitu cerita yang dikogsi hanya sekadarnya...sebab tak semua perkara boleh kita ceritakan di alam maya....... akhir kata..selamat membaca....berminat?? tinggalkan komen antum ya....SEKIAN, JAZAKUMULLAHU KHAIRAN KATHIRA...

Sunday, January 23, 2011

sAhAbat

                                       terkenang pada sahabat2 yg telah pergi meningglkn ana dan rakan2...

buAt sAhabAt dari sahAbat

sahabat..
mulanya aku ucapkn trima kasih kerana kau sudi mnerima aku sebagai teman juga sahabatmu..
sungguh aku berasa bangga dan gembira bersamamu..
tatkala aku dalam kesusahan..kau sentiasa memberi aku kekuatan..
di kala aku kesempitan..kau bantu aku meluaskn ruang..
di kala aku keresahan kau beri aku ketenangan....
di kala aku berada di kejatuhan..
kau bantu aku pulihkn peningkatan..

sahabat..
dikesempatan ini..
aku ingin memohon ampun dan maaf..
di atas segala kekurangan yg telah aku berikn pdmu..
andai ada yg tidak ckup..
andai ada yg tidak mmpu kutebus di atsa sgala bantuamu..
aku mohon maaf..
krana ingin kuakui di sini..
aku hanya seorang hamba Allah yg lemah...
segala kekurangan ada pada diriku...
jd aku mohon dikau halalkn sgalanya...
andai diri ini tidak sempat membalas sgala jasa2mu slama terjalinannya persahabatn antara kita...


sahabat
kau sahabat sejatiku..
kau sumber kekuatanku setelah Allah rasulNya dan keluarga..
kau sahabatku yg kini tidak akan sama dengan yg lain..
tika ini..
selagi nafasku masih di sini..
aku kan terus merafakkn doa..
memohon moga engkau meraih kebahagaian dunia dan akhirat..
terima kasih segalanya....

_sahabat sejati_


                                            buat sahabat2 yg kukasihi....

No comments:

Post a Comment